Google Ölüme Saklandı Annem – İkbal GÜRPINAR

27 Mart 2012 Yazan: Cevher

Ölüme Saklandı Annem

Ölüme Saklandı Annem

Gözlerim acı çeker yokluğuna baktıkça
Melekler seni taşır gamlı omuzlarımda
Bu gün saçlarımı topladım akşam sokağında
Ellerimde duruyor beyazlığın
Kalbimle çalıyorum sana benzeyen bütün çehrelerin kapılarını
Yanlış düğmelediğim hırkamın arasından,
Acemi bir rüzgar gibi giriyorsun içime.
Sarsıyorsun beni, beni yakalıyorsun annem.
Dünyanın yalanı çarpmasın diye yüzüme
Beni çağırıyorsun anne.
Cennete götürecek duaların haylaz duran yakama iliştirip gidiveriyorsun

İkbal GÜRPINAR – Aşk’la – Ölüme Saklandı Annem | Alternatif

ŞiirFM arşivindeki tüm şiirleri, fon müzikleri dinlemek ve indirmek (download) için tıklayınız.

. . .

Ölüme Saklandı Annem – İkbal GÜRPINAR ~~ 7 Yorum Yapildi

  1. DaSs diyor ki:

    şiirin tamamını paylaşırsanız,bizlerde platformlarda okuyabiliriz.tşkler

  2. melike diyor ki:

    çook iyi bayıldım ağladım

  3. mehtap diyor ki:

    çook güzel dayanamadım ağladım

  4. seyhan diyor ki:

    çok güzel bi şiir duygulanmamak imkansız hem bir evlat gibi dinlerken hem bir anne gibi dinlerken ayrı bir güzellik vede çok farklı bir duygusallık söylenecek o kadar çok şey varki ifadesi mümkün olmayan ……….

  5. elif glsr diyor ki:

    acı verio insana duygulandırıyo ve aglıyoruz kimsesizler içn zr bişey biliyorum en degerli varlık canm annm beni koruyan yanlş yaptıgımda uyaran ve bnm herşeyim … 🙁

  6. özlem diyor ki:

    çok güzel içim yandı allah kimseyi annesiz bırakmasın bu şiiri dinlerken çok üzaklara dalıyor insan ve aglamamk istiyor hıçkıra hıçkıra ağzına saglık

  7. aysel... diyor ki:

    çok güzel yaa…. çok duygulandım gerçekten… :(((((

Degerli yorumlarinizi bekliyoruz..

You must be logged in to post a comment.


Tüm Tv Yedek Parçalarını Tv Yedek Parça MerkeziLcd Tv, Led Tv, Plazma Tv, Yedek Parçalarını Stoktan, Aynı Gün Kargo İle Tedarik Edebileceğiniz Online Satış Sitesi.

Siir Fm | Fon Müzikleri | Bedirhan Gökçe | Kahraman Tazeoğlu | Şiir BUL | Sitemap
Copyright © 2007 - 2018 SiirFm.COM